Holowanie pilocika: Różnice pomiędzy wersjami

Z Skydivepedia
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Nie podano opisu zmian
Nie podano opisu zmian
 
Linia 5: Linia 5:
* '''Zgaszony pilocik''' - z powodu nierozciągniętego [[killline]] na etapie układania spadochronu
* '''Zgaszony pilocik''' - z powodu nierozciągniętego [[killline]] na etapie układania spadochronu
* '''Zużycie pilocika''' - bardzo stare pilociki należy wymieniać na nowe, ponieważ przestają spełniać swoją funkcję
* '''Zużycie pilocika''' - bardzo stare pilociki należy wymieniać na nowe, ponieważ przestają spełniać swoją funkcję
* '''Za krótka [[loop|pętla zamykająca(loop)]]''' - jeżeli nasz loop jest zbyt krótki i ciasno zapięty to pilocik może nie mieć siły do wyciągnięcia zawleczki i inicjacji procesu otwarcia
* '''Za krótka [[Pętla zamykająca|pętla zamykająca(loop)]]''' - jeżeli nasz loop jest zbyt krótki i ciasno zapięty to pilocik może nie mieć siły do wyciągnięcia zawleczki i inicjacji procesu otwarcia




[[Kategoria:Sytuacje awaryjne]]
[[Kategoria:Sytuacje awaryjne]]
[[Kategoria:Sytuacje awaryjne na dużej prędkości]]
[[Kategoria:Sytuacje awaryjne na dużej prędkości]]

Aktualna wersja na dzień 22:39, 10 sie 2023

Holowanie pilocika - sytuacja awaryjna na dużej prędkości w której po wyrzuceniu pilocika nie następuje otwarcie spadochronu głównego.

Przyczyny

  • Zgaszony pilocik - z powodu nierozciągniętego killline na etapie układania spadochronu
  • Zużycie pilocika - bardzo stare pilociki należy wymieniać na nowe, ponieważ przestają spełniać swoją funkcję
  • Za krótka pętla zamykająca(loop) - jeżeli nasz loop jest zbyt krótki i ciasno zapięty to pilocik może nie mieć siły do wyciągnięcia zawleczki i inicjacji procesu otwarcia