Holowanie pilocika: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Nie podano opisu zmian |
Nie podano opisu zmian |
||
Linia 5: | Linia 5: | ||
* '''Zgaszony pilocik''' - z powodu nierozciągniętego [[killline]] na etapie układania spadochronu | * '''Zgaszony pilocik''' - z powodu nierozciągniętego [[killline]] na etapie układania spadochronu | ||
* '''Zużycie pilocika''' - bardzo stare pilociki należy wymieniać na nowe, ponieważ przestają spełniać swoją funkcję | * '''Zużycie pilocika''' - bardzo stare pilociki należy wymieniać na nowe, ponieważ przestają spełniać swoją funkcję | ||
* '''Za krótka [[ | * '''Za krótka [[Pętla zamykająca|pętla zamykająca(loop)]]''' - jeżeli nasz loop jest zbyt krótki i ciasno zapięty to pilocik może nie mieć siły do wyciągnięcia zawleczki i inicjacji procesu otwarcia | ||
[[Kategoria:Sytuacje awaryjne]] | [[Kategoria:Sytuacje awaryjne]] | ||
[[Kategoria:Sytuacje awaryjne na dużej prędkości]] | [[Kategoria:Sytuacje awaryjne na dużej prędkości]] |
Aktualna wersja na dzień 22:39, 10 sie 2023
Holowanie pilocika - sytuacja awaryjna na dużej prędkości w której po wyrzuceniu pilocika nie następuje otwarcie spadochronu głównego.
Przyczyny
- Zgaszony pilocik - z powodu nierozciągniętego killline na etapie układania spadochronu
- Zużycie pilocika - bardzo stare pilociki należy wymieniać na nowe, ponieważ przestają spełniać swoją funkcję
- Za krótka pętla zamykająca(loop) - jeżeli nasz loop jest zbyt krótki i ciasno zapięty to pilocik może nie mieć siły do wyciągnięcia zawleczki i inicjacji procesu otwarcia